راهنمای خرید شیرآلات

در ایران شرکتهای بیشماری در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت دارند. از شرکتهای خیلی بزرگ گرفته تا تولیدی های بسیار کوچکی که در بسیاری از موارد در زیرزمین خانه (تا بلکه حتی در یک اتاق ) اقدام به سرهم کردن شیرآلات می کنند.که اکثر آنها دارای نشان استاندارد هستند. و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشند.  و هنگامی که مشتری برای خرید شیرآلات، به بازار و یا به سایتهای اینترنتی مراجعه می کند، در بین هزاران برند موجود در بازار ، درچار سردرگمی می شود. و نمی تواند انتخاب درستی انجام بدهد . و این سؤال که: شیرآلات چه مارکی خوب است؟، ذهن او را درگیر می کند. اما اگر به چند مورد کوچک دقت شود، آنگاه می توان از خرید خود لذت برد.

برای خرید شیرآلات خوب ، باید به چند مورد دقت داشته باشیم.

  1. شیرآلات حتما استاندارد تهیه کنیم
  2. شیرآلات با برندهای معتبر بخریم
  3. شیرآلاتی تهیه کنیم که دارای گارانتی باشد.
  4. شرکت تولید کننده شیرآلات حتما برای اکرام و احترام مصرف کننده خود ، خدمات پس از فروش واقعی ارایه بدهد. تا مشتری در صورت ایجاد مشکل در محصول خریداری شده ، دچار مشکل نشود و در به در خیابانهای شلوغ شهر نشود.

شرکتهای خوبی هستند که دارای این مشخصات هستند. مانند قهرمان، شیبه و راسان

 چرا شیرآلات ریسکو بخریم؟

  • اگر نگاهی به کاتالوگ شرکتهای گوناگون بیاندازیم، به سرعت متوجه میشویم که مدل شیرآلات آنها اکثرا شبیه به یکدیگر هست. و به عبارت بهتر می توانیم بگوییم یک مدل شیر را، فقط با نام متفاوت میفروشند. در این زمینه شرکت ریسکو دارای مدلهای بسیار خاص و متفاوت ( ثبت شده)، از دیگر رقیبان خود تولید می کند و به بازار ارایه می کند.
  • شرکت ریسکو از کاتریج های سدال ساخت اروپا در محصولات خود بهره می برد. که بالاترین کیفیت را در شیرآلات تولید شده در ایران را دارد. و کاتریج های این شرکت دارای 2 سال گارانتی می باشند.
  • شیرآلات بهداشتی ریسکو برای احترام به طبیعت و دوستی با آب، از پلاتورهای save water ( یا همان کاهنده )، ساخت سوییس استفاده می کند که تا 60% مصرف آب را کاهش می دهد.
  • خدمات خوب و با برخورد مودبانه ، کارکنان این شرکت